Hieronder vind je de meest gestelde vragen van klanten. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op!
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging van ons. Vervolgens gaan wij voor jou aan de slag. We zorgen ervoor dat de opdracht direct wordt doorgestuurd naar de productie. Zodra het product gereed is voor verzending, ontvang je automatisch van ons de track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen.
Je dient rekening te houden met een levertijd van ongeveer 10-15 werkdagen. Alle producten worden individueel geproduceerd zodra je een bestelling plaatst, daarom duurt het even voordat ze gereed zijn.
Specifieke maatwerkproducten van glas kunnen echter tussen de 4-6 weken in beslag nemen. Dit betreft producten die speciaal voor jou op de millimeter nauwkeurig moeten worden gemaakt, zoals op maat gemaakte deuren, tafelbladen, enzovoort.
Wij verkopen ons volledige assortiment online en hebben geen fysieke winkel. We staan garant voor de kwaliteit van onze producten. Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent, laat het ons dan weten en we zullen het oplossen. We streven ernaar dat iedereen die bij ons heeft gekocht, tevreden is.
Hieronder vind je het glas dat we momenteel op voorraad hebben. Heb je echter een andere maat nodig die hier niet tussen staat, neem dan gerust contact met ons op. We zullen het product dan speciaal voor jou op de millimeter nauwkeurig maken.
Onze producten worden met grote zorgvuldigheid verpakt. Het glas wordt volledig omringd door piepschuim en we voegen hoekbeschermers toe, samen met een stevige kartonnen doos voor extra bescherming. De kans op schade is minimaal. Mocht er onverhoopt toch schade optreden tijdens de bezorging, dan zorgen wij ervoor dat je een nieuw, volwaardig product ontvangt.
Ons streven is 100% klanttevredenheid en we zullen er alles aan doen, binnen onze mogelijkheden, om jou tevreden te stellen.
Al onze foto’s die online staan worden allemaal in zeer goede kwaliteit afgedrukt. De foto’s zijn één voor één door onze grafische vormgevers gecontroleerd en geselecteerd om jou een print van topkwaliteit te kunnen bieden.
Het kan voorkomen dat je geen bevestiging van jouw bestelling hebt ontvangen. De meest voorkomende oorzaak is een typefout in het e-mailadres tijdens het bestellen, waardoor de e-mail naar een verkeerd adres is gestuurd. Bel of e-mail ons als dit het geval is, wij zullen dit voor je oplossen.
Je hebt 24 uur om je bestelling nog aan te passen. Na die periode is het niet meer mogelijk om wijzigingen door te voeren. Dit komt doordat we wekelijks honderden bestellingen verwerken en alles automatisch wordt verwerkt.
Zie retourneren voor meer info